Tuesday 19 May 2009

Luahan rasa

Tiba-tiba terasa risau, seolah-olah baru tersedar dari tidur yang panjang..peperiksaan seterusnya hanya tinggal 2 hari saja lagi dan..masih banyak lagi yang belum saya sentuh..

"I'm panicking! I hate exams! I'm stressed!! Intense!! Brain explode!!"

Mungkin ia dapat menggambarkan rasa hati saya pada saat ini. Mungkin juga perasaan rindu yang amat sangat untuk menemui bonda dan ayahanda tak dapat ditampung lagi.. Rasa mahu sahaja pulang ke rumah..saat ini saya amat-amat memerlukan bonda dan ayahanda di sisi..sebagai penguat hati dan diri saya..Rindu teramat sangat! Tapi saya tahu Dia sentiasa ada bersama saya dan kita semua. Saya tak mahu menjadi hamba yang lemah! Kita harus sentiasa bersedia walau apa jua halangan dan ujian dari-Nya. Saya akan terus berusaha selagi jasad dikandung badan, insyaallah..

4 comments:

  1. Aisyah!! Bertahan!! Stay focus! insyaAllah you can do it.. hehe..rin ni pandai cakap kat orang, diri sendiri pun tengah serabut. huahua~

    all d best in your final exams yeah!

    ReplyDelete
  2. thanks rin!! tgh bertahan nihh..huhuh..marilah sama2 kita bertahan..huhuh

    ReplyDelete
  3. Mantop2 kan diri masing-masing..hoho

    ReplyDelete